Home Staging i Office Staging

Kreowanie realnego wzmocnienia  wizerunku nieruchomości

Nigdy nie ma drugiej szansy, aby zrobić pierwsze wrażenie. Kupujący zazwyczaj  w ciągu 10 sekund  wyrabia sobie opinię  na temat danej nieruchomości. Kluczowe znacznie ma pierwsze wrażenie bo właśnie mechanizm wywierania  pierwszego wrażenia  to proces trwający zaledwie 10 sekund! Dlaczego pozostawić  to pierwszego wrażenie  przypadkowi?

Oferujemy Państwu  profesjonalną pomoc  w przygotowaniu mieszkania, domu lokalu czy biura do sprzedaży lub wynajmu tak, aby uczynić  je maksymalnie atrakcyjnymi  dla najliczniejszej  grupy  potencjalnych klientów. Polega ona na pokazywani  potencjału  oraz wszystkich mocnych   stron nieruchomości  poprzez  odpowiednią stylizację, oraz  odpowiednie  działania marketingowe, które podniosą  wartość nieruchomości.  Koszt  wykonania usługi  Home Stagingu lub Office Stagingu  zawsze jest tańszy niż pierwsza obniżka ceny, ponieważ  redukuje liczbę argumentów  przemawiających za jej obniżeniem.

To jest obecnie  najskuteczniejsza strategia marketingowa  w zakresie  sprzedaży  nieruchomości, bo tylko dobrze zaaranżowana  nieruchomość przyciągnie  uwagę kupującego i   wyróżni się spośród innych ofert. Dzięki doświadczeniu  w obrocie nieruchomościami  potrafimy  postawić prawidłowe  diagnozy  i zaproponować   najlepsze rozwiązania  poprzez:

1. Tworzenie poprawnych  wzorów  na trasie  kupujących  w czasie prezentacji   kierując wzrok nabywców tak aby zobaczyli  potencjał nieruchomości  dzięki zastosowaniu  sprawdzonych technik Home Stagingu;

2. Projektowanie wizualne  i technicznie prawidłowego  rozmieszczenia  mebli w każdym pomieszczeniu oraz układu funkcjonalnego;

3. Budowa warstw zainteresowania   w każdym pokoju bez rozpraszania uwagi;

4. Wiązanie koloru  pomieszczeń i stylu w sposób spójny i harmonijny;

5. Tworzenie czynnika zachwytu  pierwszego wrażenia  w kluczowych pomieszczeniach, które przyciągają kupujących  w głąb nieruchomości,

6. Pokazanie nabywcom jak mogą „żyć” w domu przy użyciu techniki  sprzedaży tzw. „stylu życia”;

7. Generowanie zainteresowania w nieruchomości poprzez „mówienie do emocji” kupujących.